8.01.2012

MIS MOMENTOS FELICES

Nie uwierzycie ale wreszcie zrobiłam coś dla SIEBIE !!!
Jest to coś w rodzaju albumu, który będzie upamiętniał takie momenty, w których czuję się cudownie, miło, błogo i szczęśliwie... Znajdą się tam wydarzenia, ludzie, przedmioty, muzyka, miejsca, zapachy, dzięki którym warto żyć :) Obiecuję, że będę go uzupełniać na bieżąco :-) Dzięki niemu, w te gorsze dni z łatwością przypomnę sobie o cudownych chwilach jakie mnie spotkały...
Na razie wyczarowałam tyle, reszta mam nadzieję, że niebawem...

OKŁADKA:




STYCZEŃ:





C.D. Stycznia nastąpi, bo przecież mam kolejne 18 urodziny :-) a zaraz po nich lecę do Londynu i już teraz wiem, ze będzie to HAPPY TIME :) Tymczasem kilka kart czeka już na zapełnienie:


Mam nadzieję, że od nadmiaru pięknych chwil, będzie musiało powstać kilka tomów tego albumu :-)